Skip to content

Klantenservice

Onze Vaud Klantenservice staat altijd klaar om al uw vragen te beantwoorden. Misschien staat uw vraag op deze pagina, dan helpt dit u direct verder. Zo niet, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Klachten

Het kan voorkomen dat er iets niet gaat zoals gepland. Wij raden u aan klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vaud.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact opnemen

Staat uw vraag er niet bij? Of wilt u liever contact opnemen met een medewerker van de Vaud klantenservice? Ons team staat u graag te woord om al uw vragen te beantwoorden (op werkdagen 08:30-17:30).