Klantenservice

Onze Vaud Klantenservice staat altijd klaar om al uw vragen te beantwoorden. Misschien staat uw vraag op deze pagina, dan helpt dit u direct verder. Zo niet, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Ruilen & retourneren

U mag elk product zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retourneren, mits de verzegeling van het product gesloten is.

Wanneer u een gedeelte of de volledige bestelling wilt retourneren/het herroepingsrecht uit wilt oefenen, dient u ons hiervan op de hoogte te stellen via e-mail. Hierna dient u gebruik te maken van het modelformulier voor herroeping en deze toe te voegen aan uw retour.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen zijn voor eigen rekening.

Ons retouradres is:

Vaud B.V.
Rietbaan 4
2902 LM Capelle aan den IJssel

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Nee. Geopende producten waarbij de verzegeling is verbroken (de verzegeling op het potje) kunnen we vanuit gezondheidsbescherming niet terugnemen.

Nee. De kosten voor het retourneren van de producten zijn voor eigen rekening.

U heeft wettelijk 14 dagen bedenktijd.

U ontvangt binnen 14 dagen na de door ons uitgevoerde ontbinding het aankoopbedrag terug. Dit bedrag zal worden terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u uw oorspronkelijke transactie heeft verricht.

Contact opnemen

Staat uw vraag er niet bij? Of wilt u liever contact opnemen met een medewerker van de Vaud klantenservice? Ons team staat u graag te woord om al uw vragen te beantwoorden (op werkdagen 08:30-17:30).