Skip to content

Klantenservice

Onze Vaud Klantenservice staat altijd klaar om al uw vragen te beantwoorden. Misschien staat uw vraag op deze pagina, dan helpt dit u direct verder. Zo niet, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Bestellen

Plaats uw gewenste producten in uw digitale winkelmand via de groene knop. Als u de bestelling plaatst met uw Vaud-account zal het afrekenproces nog sneller verlopen.

Wilt u toch liever een medewerker spreken? Neem contact op met onze klantenservice.

Uw bestelling wordt zo snel mogelijk na uw bestelling ingepakt en verzonden, zodat we het de volgende werkdag bij u kunnen leveren. Ziet u een fout in uw orderbevestiging? Neem direct contact op met onze klantenservice en we proberen de wijziging door te voeren.

Het annuleren van uw bestelling is alleen mogelijk als uw bestelling het magazijn nog niet verlaten heeft. Om er zeker van te zijn of het annuleren van uw bestelling nog mogelijk is, adviseren wij om direct contact op te nemen met onze klantenservice.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, bieden wij de mogelijkheid aan om een account aan te maken. Dit gepersonaliseerde account kunt u aanmaken op de accountpagina.

De producten van Vaud worden naast de officiële webshop, ook verkocht aan verschillende verkooppunten. Deze verkooppunten bepalen hun eigen assortiment, waardoor dit kan afwijken van het assortiment en voorraad op de officiële webshop.

Contact opnemen

Staat uw vraag er niet bij? Of wilt u liever contact opnemen met een medewerker van de Vaud klantenservice? Ons team staat u graag te woord om al uw vragen te beantwoorden (op werkdagen 08:30-17:30).