Skip to content

Klantenservice

Onze Vaud Klantenservice staat altijd klaar om al uw vragen te beantwoorden. Misschien staat uw vraag op deze pagina, dan helpt dit u direct verder. Zo niet, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Betalen

We bieden verschillende online betaalmogelijkheden aan, zodat er altijd een betaalmogelijkheid is die bij u past.

  • iDeal
  • Bancontact
  • KBC
  • Billink

Wilt u toch liever een medewerker spreken? Neem contact op met onze klantenservice.

Ja het is mogelijk om bij Vaud gebruik te maken van de achteraf betalen mogelijkheid van Billink.

Bankgegevens Vaud B.V.

IBAN: NL 31 INGB 0008 0990 59

Ten name van Vaud B.V.

Het is belangrijk om als eerste te controleren of het geld is afgeschreven van uw rekening.

  • Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heeft u na één uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.
  • De orderbevestiging kan in de spam-box beland zijn.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. U kunt uw bestelling opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus u hoeft niet bang te zijn dat u uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.

Ja, de prijzen die worden genoemd op de website en in ons andere communicatiemateriaal zijn inclusief de bijbehorende BTW, en voor bijna alle artikelen gaat het hierbij om 9% BTW. U betaalt dus de prijs die u ziet staan. 

Contact opnemen

Staat uw vraag er niet bij? Of wilt u liever contact opnemen met een medewerker van de Vaud klantenservice? Ons team staat u graag te woord om al uw vragen te beantwoorden (op werkdagen 08:30-17:30).